|
Post by Nigle 'Nightmare' Loveless on Jun 6, 2008 15:19:41 GMT 1
Nightmare kom stille ind i rummet. Han havde stadig Angelina i armene. Det hans lykke var der ingen i rummet på den her tid, ellers ville det nok havde været misforstået. Han gik hen til den nærmeste sofa og satte sig ned, mens han stille satte hende ved siden af sig selv. Han kunne mærke at træthed stille kom over ham, men det var muligt for ham at holde sig vågnen, da katte som regl er nattedyr og hans DNA var halvt kat lige nu.
|
|
A. Nicole Mind-Angel Lauritzen
Elev
Evne: udvidedet Psysiske evner/Telepati (medlem i Nightwalkers)
?Don't think that you know? ~Jeg er Ikke s?dere end jeg ser ud~
|
Post by A. Nicole Mind-Angel Lauritzen on Jun 6, 2008 15:26:07 GMT 1
Angel lod sig sætte ved siden af ham. hun gabte stille og puttede sige igen til ham. hun lagde sig så hendes hoved lå på hans skød. hun var ligeglad med om andre kom ind og så dem, det var hun ligeglad, fordi der var jo intet som så i mellem dem. Angel så ham som hendes bror, og hun vidste at han ikke var vild med hende. Angel lukkede øjne. hun ville ikke søve men hun var så træt. Angel åbnede hendes øjne og så op på ham. "du vil helts op i seng ikke sandt??" sagde hun spørgende og så på ham. der var ikke mange som vilel være ope om natten, men Angel sov ikke så godt for tiden, og den sove medicin hun skule have havde hun ikke fået længe.
|
|
|
Post by Nigle 'Nightmare' Loveless on Jun 6, 2008 15:42:19 GMT 1
Nigthmare så på hende med et smil og kom med et lille suk, inden han svarede på hendes spørgsmål. "Nej, mit dna er halvt kat, så er lidt halv vågnen også lige nu" siger han og kom med et lille grin. Hans hale spids var igang med at svinge igen og hans ører sad helt oppe, lyttede og forsigtige. "Vil du da gerne op og sove?" spurgte han venligt og nyssede hende lidt på kinden.
|
|
Elev
|
Post by A. Nicole Mind-Angel Lauritzen on Jun 6, 2008 16:02:04 GMT 1
Angel puttede sig med hans trøje, og kiggede gabende op på ham. "vil helts ha lov til at ligge her" sagde hun stille og kiggede op på ham. så han var halv kat. det var da rimeligt spændende, men også noget hun kunne ha gættet sig til. hans øre og hale talte jo lidt for sig selv
|
|
|
Post by Nigle 'Nightmare' Loveless on Jun 6, 2008 16:15:08 GMT 1
Nightmare nikkede og halv grinede over hendes svar, men det var ikke noget som svar som han ikke havde ventet at få. "Må du godt" sagde han roligt, med et venligt smil.
|
|
Elev
|
Post by A. Nicole Mind-Angel Lauritzen on Jun 6, 2008 17:31:37 GMT 1
Angel smilte stille og puttede sig bare ind til ham. hun gabte kort og lukkede øjne. hun var faktisk utrolig træt, mere end hun lige havde regnet med. hun lå stille og bare slappede af. hun havde et fredeligt og roligt smil på læben, men smilet blev mere og mere anstrengt da Angel kom længere og længere ind i søvnen og alle de mareridts hun normalt fik. hun begyndte at blive mere uroligt, og begyndte også at sige små lyde. hun vendte sig voldsomt rundt og satte sig op med et skrig. Tingene omkring hende var igen begyndt at flyve, og Angel trak vejret hårdt og hivende som om hun havde løbet et helt maraton. man kunne let ane lidt sved men ikke meget, og så kom tårene igen. hun hadede hendes mareridts og man skulle tro at hun efter hånden burde ha vænnet sig til dem, men det gjorde hun ikke. hendes evne slappede af igen og tingene omkring faldt ned og sammen.
|
|
|
Post by Nigle 'Nightmare' Loveless on Jun 8, 2008 20:31:44 GMT 1
Træthed var begyndt at overmanne Nightmare, men da han hørte Angel lave lyde og være urolig, vågnede han op igen og fik nærmest et chok da hun satte sig op med et skrig. Han så bare på hende et øjeblik, hvor efter han lagde sit ene ben over på den anden side af hende og krammede hende indtil sig, bagfra. Han kunne hører hendes åndedrægt og mærke det var galt igen. "Shh.. Det skal nok gå, jeg er her" hviskede han stille i hendes ører, hvorefter han lagde sin næse på hendes skulder. Han åndede lidt, så kunne mærke fra hans åndedrægt at han var lige bag ved hende.
|
|
Elev
|
Post by A. Nicole Mind-Angel Lauritzen on Jun 8, 2008 20:45:52 GMT 1
Angel havde haft et hæftigt åndedrag, men det at Night havde sat sig bag hende havde hjulpet henden meget, og hun var begyndte blive meget mere rolig. Angel kiggede ned i sofaen, og var ved at græde igen., hun hadede at der var andre der blev blandet ind i hendes sygdom. Angel mærkede hans næse, og hans åndedrag. hun slappede meget mere af, og faldt mere til ro. hun sad bare stille, og lod roen falde mere og mere omkring hende "undskyld" sagde hun stille.
|
|
|
Post by Nigle 'Nightmare' Loveless on Jun 8, 2008 21:01:10 GMT 1
Nightmare blev overrasket over hendes undskyld, det var da ingen grund til? Det var jo ikke ligefrem noget hun gjorder med vilje. Men man kunne hverken mærke ellers se det på ham "Du skal ikke undskylde, det okay" sagde han med et smil, som hun kunne mærke i hendes skulder. Han satte lidt ordenligt op igen og havde sin hage over skulden, så hans puls kunne mærkes i hendes skulder. Den gik lidt hurtígt, da han stadig var lidt i chok.
|
|
Elev
|
Post by A. Nicole Mind-Angel Lauritzen on Jun 8, 2008 21:06:13 GMT 1
Angel kiggede frem for sig, og lukkede så stille øjne. hun smilte for sig selv, og var glad for at hun havde mødt Night "tak Night, du er en god ven" sagde hun med et smil, selvom han ikke rigtigt kunen se det. hun sad bare og mærkede hans puls, hun smilte, det beroligede hende
|
|
|
Post by Nigle 'Nightmare' Loveless on Jun 8, 2008 21:11:36 GMT 1
Da alt var stille og roligt, så faldt hans puls stille og roligt. Hans ører vippede kort og han trak sig lidt fra hende. Han tog sin klap af, da den var begyndt at genere ham. Der var et ar lodret ned over øjet, men forskel øjenfarve.
|
|
Elev
|
Post by A. Nicole Mind-Angel Lauritzen on Jun 8, 2008 21:19:41 GMT 1
Angel kunne mærke hans puls blive rolig og det gjorde også hende rolig, men da han ryggede sig fra hende vendte hun sig rundt og kiggede undrede på ham, og da han så fjende klappen så blev hun nysgerrig omkrign hvad der befandt sig under. Angel smilte og syntes at hans øje faktisk så ret godt ud
|
|
|
Post by Nigle 'Nightmare' Loveless on Jun 8, 2008 21:22:42 GMT 1
Nightmare så bare på hende et øjeblik. "Det er noget som menneskerne gjorder ved mig" sagde han roligt, men med en smule had i hans stemme over at sige betegnelsen 'mennesker'. Han kunne mærke hadet koge og billedet begyndt at komme i hans hovedet igen, men han holdte sig på hovedet og prøvede at få billedet væk.
|
|
Elev
|
Post by A. Nicole Mind-Angel Lauritzen on Jun 8, 2008 21:24:13 GMT 1
Angel kiggede på ham og kiggede meget på hans øje. hun sagde som så intet, hun sad bare og kigegde på det. "det klæder dig" sagde hun så stille og emd et lille smil, men hun kune også se at han pludselig ikke have det super godt
|
|
|
Post by Nigle 'Nightmare' Loveless on Jun 9, 2008 14:22:00 GMT 1
Nightmare så undret på hende. Klæder ham? Han havde lyst til at le.. Intet klædede ham, hverken ørerne, halen eller alle hans ar på kroppen. Han rejste sig op fra sofaen. "Undskyld, men jeg vil gå ud og få lidt vand i hovedet" sagde han en rolig stemme og forsvandt fra rummet.
// Out (( ellers ville han bare flippe lidt ud xD ))
|
|