|
Post by Adam Tiedrich on Jun 5, 2008 20:33:40 GMT 1
kl. 13,45 - Bustopstedet.
Solen stod hjøt på himlen denne smukke sommer eftermiddag, der var en masse larm i gaderne og mennesker gik fra arbejdet og til arbejdet. Nogle stod og vinkede efter taxaer og andre ventede på busserne. Bus nummer b455 kørte ind på stoppestedet i midten af byen og en blå håret person med en lang mørke grøn jakke og han bag et par sorte motorcykle handsker og en taske over skuldren trådte ud og kiggede rundt. Det var første gang Adam var i DC og det hele var så stort og forvirrerne. Han stod med et brev i hånden hvor der stod en adresse på, det var adressen til den skole han skulle til, men det så ikke ud til at være her så han ville prøve at finde vej. På sin lille rejse spurgte han folk til råds men ingen vidste hvor de lå henne. Adam gik i en times tid uden rigtig at komme vider i sin søgen så han valgt at slappe lidt af og få noget af drikke på en lille cafe i nærheden af et stort springvand. Han bestilte en kop kaffe som han sad og nød. det var varm i luften og han svedet, men han ville ikke tage sin jakke af, det mente han at han ikke skulle gøre i sådan et område.
|
|
Yuki Cross ( Nightmare )
Elev
Se minder, ?ndre hukommelse og f? person til at glemme. Kan ikke fjerne
Happiness is not having what you want, is wanting what you have..
|
Post by Yuki Cross ( Nightmare ) on Jun 5, 2008 20:47:51 GMT 1
(( det her stadig Nightmare bare min egen person )) Yuki kom gående imod cafeen og var helt glad. Hun klædt i en hvid skjorte og et par skildte jeans, hendes ærmer var smørret op, så man hendes tatoo af en rose blandet ind i et kors. Hun lagde mærke til en person med blåt, han virkede ikke til at vær et normalt menneske. Hun gik over til ham smilende. "Hej.." sagde hun smilende. Hendes brune hår hang og hendes øjne var næsten helt brune, som hendes hår..
|
|
|
Post by Adam Tiedrich on Jun 5, 2008 20:59:26 GMT 1
Adam sad lidt og så rundt, det var en ret flot by, men han havde det ret varmt lige nu. Han overvejet at tage jakken af og så se folk løbe deres vej, men han beholdte tanken som en tanke. Han drak lidt af sin kaffe og kiggede ned i bordet et kort stykke tid før der var en pige som hilste på ham. Han så op på hende med et mindre chork, hun var ret køn og hun virkede en smule ældre end han selv var, men måske var hun ynger, det kunne han ikke lige se. Han smilede kort til hende, ''Hej...'' sagde han stille.
|
|
Yuki Cross ( Nightmare )
Elev
|
Post by Yuki Cross ( Nightmare ) on Jun 5, 2008 21:02:37 GMT 1
Yuki smilte bare venligt og hviskede så til ham. "Er håret farvet? Det er en ret special farve synes jeg" sagde hun venligt og hendes øjne viste kort et rødt skær. Det var ikke noget hun gjorder med vilje, det var bare noget hendes øjne som regl gjorder ved et spørgsmål.
|
|
|
Post by Adam Tiedrich on Jun 5, 2008 21:08:55 GMT 1
Adam så lidt på hende og fniste lidt og nikkede. ''Ja det er farvet, og ja det er en special farve, men den passer mig'' hviskede han igen. Han lænede sig lidt tilbage på den lille cafe stol som han sad på, han åbnede jakken lidt sådan at han kunne få komme af med alt den varme, men han beholdte den stadig på. Dette her skulle jo ikke ende i et kaos. Han løftede et bryn da han så hendes øjne vidste en kort skær af rødt, det var lidt mystisk, men det kunne havde været solen som gjorder det.
|
|
Yuki Cross ( Nightmare )
Elev
|
Post by Yuki Cross ( Nightmare ) on Jun 5, 2008 21:17:16 GMT 1
Hun satte sig smilende ved siden af ham. "Er du ny i byen? Mener ikke jeg har set sig før?" sagde hun og så ret uskyldig ud, med vilje, for at drille ham lidt. Hendes tone var helt sød og uskyldig at selv et menneske, som hadede mutanter havde aldrig mistænkt hende.
|
|
|
Post by Adam Tiedrich on Jun 5, 2008 21:28:44 GMT 1
''Ja det kan man godt sige, lige kommet til byen for 5 minutter siden.'' sagde han med et lille smil og så på hende. Hun virkede som en som kendte byen og dens områder, så han fik en ide. Han gik ned i sin lomme og fandt det brev han havdet fåret og vidste hende det. ''Du ved ikke hvor denne adresse er vel?'' spurgte han og så på hende. Adressen som stod på brevet var fra den mutant skole som han ledet efter, men alle i byen som han havde spurgte vidste ikke hvor det lå, men det kunne være at hun gjorder eller måske ikke.
|
|
Yuki Cross ( Nightmare )
Elev
|
Post by Yuki Cross ( Nightmare ) on Jun 5, 2008 21:42:53 GMT 1
Yuki smilte venligt og tog imod brevet og kiggede det. Hun fik et stort smil på, da hun så at der stod noget med mutant skolen. Hun var ikke ret kendt i byen, men hun vidste hvor skolen lå. "Jeg ved godt hvor det er henne" sagde hun smilende.
|
|
|
Post by Adam Tiedrich on Jun 5, 2008 21:49:23 GMT 1
''Gøre du? det er da skønt så er min søgning forbi.'' sagde han med et smil og var lettet over at han ikke skulle spørger hele byen om vej. Pigen havde lige reddet hans dag og det var jo fantastisk. ''Nå ja, navnet er Adam, tak fordi du lige har reddet mig dag.'' sagde han og rakte hende stille sin venstre hånd for at takke hende.
|
|
Yuki Cross ( Nightmare )
Elev
|
Post by Yuki Cross ( Nightmare ) on Jun 5, 2008 21:54:04 GMT 1
Yuki smilte og tog imod hans hånd. "Mit navn er Yuki og det var så lidt" sagde hun og tog sin hånd til sig lidt efter. "Vil du derhen af nu eller?" spurgte hun venligt og krydsende sine ben, mens hun så afventede på hans svar. Det var hende ligegyldig som de tog derhen nu eller de skulle snakke først.
|
|
|
Post by Adam Tiedrich on Jun 5, 2008 21:59:35 GMT 1
Adam så tænktsom ud og rystede på hovedet. ''Nej det behøves ikke, jeg er jo lige kommet så vil godt se noget af byen enden jeg tager der hen, skal jo kende området sådan at jeg ikke fare vild, når jeg er i byen.'' sagde han med et stille smil og så på hende, men kiggede så kort ud på byen og dens mennesker som gik og snakkede i mobil eller med andre, nogle gik og lyttede til musik i deres mp3'er og andre sad og lyttede til det som var i radioen. Denne by havde en masse liv og det var faktisk skønt. Adam så på Yuki og spurgte, ''Vil du visse mig lidt rundt.?'' spugrte han venligt og ventede et svar fra hende.
|
|
Yuki Cross ( Nightmare )
Elev
|
Post by Yuki Cross ( Nightmare ) on Jun 6, 2008 9:25:42 GMT 1
Yuki rejste sig smilende op fra stolen. "Kan jeg da godt, selvom jeg ikke er så kendt i byen.. Har været her et par uger" indrømmede hun og kløede sit hår lidt, men hun smilte stadig. Hun skulle nok finde tilbage, for hvis det var helt faret vild så kunne hun bruge sin evne til at se ind i andres minder til at guide dem tilbage, hvis det blev nødvendigt.
|
|
|
Post by Adam Tiedrich on Jun 6, 2008 16:00:53 GMT 1
''Måske, men du kender byen beder end jeg gør sikkert, så det er jo godt med en guide til at visse lidt rundt ikke.'' sagde han med et smil og rejste sig lidt efter og tog sin taske og lagde nogle mønter på bordet og så på hende og nikkede til at han var klar til at at blive vist rundt i den nye by han var kommet til. Han strøj sin hånd hen over sin højre arm, men han stoppede det lidt efter.
|
|
Yuki Cross ( Nightmare )
Elev
|
Post by Yuki Cross ( Nightmare ) on Jun 6, 2008 16:10:23 GMT 1
Yuki smilte venligt og begyndte at gå ud af Cafeen og ind imod byen. "Nogle bestemte steder du vil se?" spurgte hun venligt og så afventede på hans svar, kunne jo være der nogle bestemte ting, som han ville kende bedre til end andre.
|
|
|
Post by Adam Tiedrich on Jun 6, 2008 16:20:00 GMT 1
Adam gik med hende og smilede stille. ''Blot nogle af de populære steder og nogle gode cafer. Ellers er det op til dig, for hvad vi skal se her i byen.'' sagde han og lod hende føre vej. Han skulle bare se på og spørger ikke rigtig andet og måske få lidt af vide om denne skole han snart skulle være på.
|
|