|
Post by Nigle 'Nightmare' Loveless on Jun 3, 2008 18:52:09 GMT 1
Nightmare lagde sig tilbage i sofaen og kiggede op på loftet. "Vi har vist samme evne, men er det muligt for dig at trække dem ind?" han hentydede til hendes hale og ører, mens han så på hende. Forventede for at se eller høre hendes svar.
|
|
|
Post by Mirage Nerrissa Carlson on Jun 3, 2008 18:59:18 GMT 1
Mirage nikkede. "Ja... Men jeg gør det helst ikke. Jeg føler mig mere...fri, når jeg ikke gør det." Hun lagde hovedet på skrå. Så på hans sorte ører og hale, som var næsten magen til hendes egne. "men...det kan jeg forstå på dig, at du ikke kan?"
|
|
|
Post by Nigle 'Nightmare' Loveless on Jun 3, 2008 19:03:12 GMT 1
Nightmare rystede på hovedet, lidt efter kom det ord, som rysten var ment. "Nej" sagde han roligt, men mere sagde han ikke. Han havde en smule lyst til en smøg, men han gad ikke rigtigt.
|
|
|
Post by Mirage Nerrissa Carlson on Jun 3, 2008 19:15:33 GMT 1
Mirage satte sig op på en stol, hvilede hovedet i sine hænder som hun støttede på benene. Hendes ører hang lidt. Afslappet. Hun ønskede at vide mere om denne kat, men han virkede så ligeglad... Hun havde jo ikke ligefrem lyst til at genere ham, så anede ikke hvad hun skulle gøre. "Det må være svært, når du er udenfor skolen."
|
|
|
Post by Nigle 'Nightmare' Loveless on Jun 3, 2008 19:18:28 GMT 1
Nightmare trak på sine skulder. "Jeg går som regl med hætter over hovedet og halen gemt væk.. Der som regl ikke nogen som vil genere mig, så længe de ser klappen og øjet tror de er kontaktlinse" forklarede han roligt, mens han så på hende, med et mindre smil.
|
|
|
Post by Mirage Nerrissa Carlson on Jun 3, 2008 19:43:35 GMT 1
"Ja...smart." Mirage gengældte den andens smil, pludseligt taknemmelig over at hendes evne indebar, at hun også kunne ligne et rent menneske. Så ville hun ikke umiddelbart være i fare for de farlige, uforstående menneskeskabninger.
|
|
|
Post by Nigle 'Nightmare' Loveless on Jun 3, 2008 20:05:56 GMT 1
Nightmare havde en smule jalouxi over at hun kan ligne en menneske. Han ville næsten giver alt for det. Efter så meget mobning og had over hans udseende. Han rodede lidt i hans lomme og et blå halsbånd faldt pludselig ned på gulvet.
|
|
|
Post by Mirage Nerrissa Carlson on Jun 3, 2008 20:35:06 GMT 1
Mirage kastede et nysgerrigt blik på halsbåndet, men valgte så at ignorere det. Var han nogens kæledyr, gjorde det hende da ikke noget... det kunne måske ovenikøbet bare være hans kæledyrs halsbånd eller noget. Hun smilede roligt til Nigle. "En skønne dag vil mutanter og mennesker måske være i stand til at leve fredeligt sammen... Så vil det ikke gøre noget at have dyreører eller haler." Hun ville gerne opmuntre ham.
|
|
|
Post by Nigle 'Nightmare' Loveless on Jun 3, 2008 20:45:19 GMT 1
Han tog halsbåndet op og undrede sig over at hun ikke havde haft spurgt til det, men det var okay at hun ikke gjorder. Det var stadig pinlig for ham at være K18s kæledyr. Han strammede grebet om halsbåndet, da hun nævnte mennesker. Det var ikke noget han hade mere. "Ha! Som om.. Jeg hader de udyr.. De gøre ikke andet end onde ting.." snerrede han for sig selv og hans øre lagde sig vredt
|
|
|
Post by Mirage Nerrissa Carlson on Jun 3, 2008 20:58:25 GMT 1
"Jeg ved det...Jeg bryder mig heller ikke om dem... Men det blir bedre den dag, hvor at de lærer at forstå og ikke jagter os længere." Mirages ører lagde sig lidt. Hun så på Nigle som var lidt højere end hende selv. Hendes øjne lyste nu gult igen.
|
|
|
Post by Nigle 'Nightmare' Loveless on Jun 4, 2008 12:51:05 GMT 1
Nightmare smilte af afsky over den tanke. Han kunne ikke forstille sig det. Hans had til dem brændte for evigt. Efter al den mobning og det var også dem, som havde fået hans første kærlighed til begå selvmord. Ville han aldrig tilgive dem for. Hans vrede og sorg over hende fik ham til at rystede. Han holdte sine hænder på hovedet, for at prøve og slappe af.
|
|
|
Post by Mirage Nerrissa Carlson on Jun 8, 2008 10:03:30 GMT 1
"U..undskyld, Nigle." Mirages ører lagde sig endnu mere ned for at vise, at hun var ked af det. Hun havde tilsyneladende gjort ham vred eller ked af det og det ønskede hun ikke... Mirage hadede også menneskene og var bange for dem. De havde brugt hende som forsøgsdyr siden den dag hun blev født. Det var også grunden til at hun var blevet mutant. Et forsøg med kattegener.
|
|
|
Post by Nigle 'Nightmare' Loveless on Jul 6, 2008 21:18:44 GMT 1
Nightmare så bare væk og sagde intet. Hans had brændt stadig hans øjne. "Lærer og forstå?" hvæste han vredt, han var tæt på at expoldere af vrede og had. Hvorfor skulle man dog slutte fred med dem? Det er dem som gør de onde ting. De fortjener ikke andet end at dø eller forsvinde fra denne jord for altid. Mutanterne burde være dem som havde kontrollen.
|
|