|
Post by Nigle 'Nightmare' Loveless on May 9, 2008 22:37:40 GMT 1
Han hade den kommentar mere end noget andet. Men da det nu var hende der havde sagt, var det ligemeget. Han lukkede bare øjen og nød det. Nightmare kunne ikke spinde højere end han gjorder i forvejen.
|
|
|
Post by Kira Angel on May 9, 2008 22:51:46 GMT 1
Kira smiler venligt til ham, lader den frie hånd nusse ham lidt mere da det tydeligt er hvad han godt kan lide. Hun ligger stadigvæk der på jorden i sin bikini, rolig og elegant. Hun smiler venligt frem for sig, lader sig så selv forvandle til en kat. En norsk skovkat dukker op foran ham, ørene er opmærksomme lige som de rødbrune øjne og de er stift rettet imod ham. Hun slikker sig om munden, lader halen logre lidt og drejer så sødt hovedet til den ene side..
((Dens udseende: ))
|
|
|
Post by Nigle 'Nightmare' Loveless on May 9, 2008 23:04:51 GMT 1
Nightmare åbnede øjnene, da han mærkede at hun ikke nussede ham mere. Hans hale svingede af overraskelse. Han begyndte at nusse til hende med næsen, for at dufte om det helt sikkert var hende, selvom han viste det.
|
|
|
Post by Kira Angel on May 9, 2008 23:15:34 GMT 1
Kira snuste muntert tilbage, snuste og begyndte så roligt at spinde også. Hun drejede igen hovedet nysgerrigt til siden, logrede med halen og kiggede så på ham med sit vilde udseende og smukke rødbrune øjne hvilende i hans. Vandet var roligt i baggrunden, himlen sort og dækket af et tæppe af stjerner der smukt blinkede. Der var næsten helt stille omkring dem, kun deres snusen og spinden røvede stilheden sin magt..
|
|
|
Post by Nigle 'Nightmare' Loveless on May 9, 2008 23:21:48 GMT 1
Han stoppede lidt efter og så ned i vandet. Hans egne øre lagde sig ned. Det her virkede godt, men også på en eller anden måde forkert. Han så på sit eget spejlbilled, hans øjnes forskellighed, hans sorte pels. Han så derefter på hende. Hendes smukke rødbrune øjne, hendes flotte hvide pels. Han var helt sikkert ikke noget for hende. Nightmare stirrede ned i vandet, han var stoppet med at spinde, mens halen lå helt stille.
|
|
|
Post by Kira Angel on May 9, 2008 23:26:26 GMT 1
Kira fulgte ham med blikket da han bevægede sig hen til vandet, drejede igen hovedet nysgerrigt til den ene side og gik så med. Hun bemærkede at han var stoppet med at spinde, så at halen lå stille og gik derfor hen til ham og trykkede kort hovedet imod hans hals i et nussende forsøg. Hun ville ikke se ham så trist, det var forkert. Han skulle spinde og være glad, så derfor forsøgte hun ihærdigt på at få ham i bedre humør..
|
|
|
Post by Nigle 'Nightmare' Loveless on May 9, 2008 23:30:31 GMT 1
Nightmare var overrasket over hendes reaktion. Hans hale lagde et lille vip op, men den lå stadig stille. Stadig ingen spinderi. Han drejede hovedet og rejste sig og begyndte at gå tilbage. Det var ikke til at holde ud at det han gjorder, det han følte, men han måtte i det mindste ikke gøre det værre. Hun havde sin kæreste. Han ville sikkert ikke være andet end til besvær lige meget hvad.
(( SKAL standes ! x) ))
|
|
|
Post by Kira Angel on May 9, 2008 23:40:09 GMT 1
Kira kiggede uforstående efter ham, havde hun gjort noget galt. Hun bed surt sine tænder sammen, hvorfor kunne hun da ikke bare havde snakket med ham i stedet for. Hun løb hurtigt hen foran ham, forvandlede sig tilbage til sin skikkelse som pige i bikini og spurgte så med undren i stemmen var det mig der gjorde noget forkert? hun kiggede forvirret ned på katten. Hu var tydeligt meget overbevidst om at det var hende der havde gjort noget helt forkert, siden at han var gået uden at sige noget..
|
|
|
Post by Nigle 'Nightmare' Loveless on May 9, 2008 23:44:25 GMT 1
Han kom selv tilbage i menneske skikkelse og krammede hende ind til sig. Han sagde ikke noget det første stykke tid, men hviskede så i hendes øre. "Du har ikke gjort noget forkert.. Det er mig som er den skyldige" Han gav slip på hende og trak sig lidt væk fra hende. Han så ikke på hende. Han så ned og han gik om på siden af hende. "..undskyld" hvisker han med halv kvælt stemme, som var han ved at græde.
|
|
|
Post by Kira Angel on May 9, 2008 23:52:59 GMT 1
Hun så ham vokse op foran sig, blive mandig og mystisk. Han krammede hende, hun spærrede forskrækket øjnene op, men slappede så mere af og lod ham gøre det. Det føltes dejligt, betrykkende og alligevel var det forkert. Hans ord var viskende, de forklarede og hun vidste ikke hvordan hun skulle reagere. Hendes hjerte hamrede i brystet på hende, hendes tanker hvirvlede afsted og det eneste hun dertil kunne gøre var at blive stående og lytte. Han undskyldte, hun fulgte ham med blikket og sagde så endelig efter at havde været stille og lyttende så længe hvorfor.. hvad har du gjort galt? hun kiggede efter ham, hvis han ikke stoppede op ville hun følge efter og forsøge at komme op foran ham igen. Hun ville vide besked..
|
|
|
Post by Nigle 'Nightmare' Loveless on May 10, 2008 0:00:27 GMT 1
Nightmare stod bag hende og kom med et lille grin. En enkel tårer kom fra hans skadet øjne, som han hurtig tårede væk. "Jeg har gjort mange dumme i mit liv.. men to ting har jeg gjort som er det dummeste" sagde han roligt og så op på himmel. "1. Jeg var for blind til at lægge mærke til hvor dårlig min første kærlighed havde det.. endnu en tårer faldt, denne gang nede på jorden. Der satte en klump i hans hals. Hans ben rystede. Han ville væk. Han gik stille imod døren.
|
|
|
Post by Kira Angel on May 10, 2008 0:18:57 GMT 1
Hun kiggede undrende efter ham, det havde da ikke givet den helt store mening? Hun skyndte sig igen hen, kom op foran ham igen og så tåren. Hvorfor græd han? Hun forstod nu slet ikke hvad der skete. Hun kiggede på ham med forvirringen malet i ansigt, stod der først bare foran ham og sagde så endelig efter nogle få minutter din første.. dårlig? Hvad mener du? hendes ord var noget nær fortvivlede. Hun kunne ikke forstå hvorfor han opførte sig sådan, hvorfor han ikke bare sagde hvad der var sket.Hun tænkte slet ikke på at han sagde to ting, elelr jo det gjorde hun. Men lige nu havde hun mere end nok at tænke på og besluttede derfor at spørge om det senere..
|
|
|
Post by Nigle 'Nightmare' Loveless on May 10, 2008 0:24:05 GMT 1
Han smilte skævt og stod bare helt stille. "Før jeg kom til det her sted boede jeg i en by langt herfra. Jeg havde kun en person der som accepterede mig som jeg var.. Hun endte med at begå selvmord pga. grov mobning af byen, fordi hun elskede mig" forklarede han, men så stadig ikke på hende. Han var overrasket over hun ikke havde spurgt til hvad nummer 2 var.
|
|
|
Post by Kira Angel on May 10, 2008 0:32:27 GMT 1
Kira kiggede overrasket på ham, det måtte da være forfærdeligt at finde ud af at den eneste der forstod en, gjorde selvmord på grund af andre der ikke kunne se ud over deres egne begrænsninger. Hun lod roligt blikket vige imod jorden, men vendte så igen sin opmærksomhed imod ham og sagde så med rolig og medlidende stemme jeg gør mig ondt at høre, virkelig! Det måtte havde været forfærdeligt at høre om!. Hun kunne skrige af fortvivlelse, men holdte sig rolig og spurgte så med stor overbevisning om at det nok var bedst at gå videre til andre emner så hvad var så den anden fejl du havde lavet? hun kiggede på ham med fornyet interesse..
|
|
|
Post by Nigle 'Nightmare' Loveless on May 14, 2008 12:57:50 GMT 1
Da Kira spurgte så han bare op på hende med et skævt smil. "Skal du ikke bryde dit hoved med" sagde han smilende, selvom han indeni var ved at skrige af irritation pga. han ville så gerne sige det, men det ville bare ødelægge noget for hende.
|
|