|
Post by Arrai Tsumo on Nov 27, 2006 18:16:27 GMT 1
jeg syntes dette er en mega sej side! flot design, seje smillyer, god reklame, godt nyhedsbrev, i gør meget ud af tingene ^^. men jeg syntes at der er en ting der er irreterene!
når det oppe i beskeder står: Hey, Arrai, you have 1 message, 0 are new. Nov 27, 2006, 12:14pm
dette der er understreget, er så mørkt at man ikke kan se det!
|
|
|
Post by Rektor (Angel) on Nov 27, 2006 18:18:20 GMT 1
Det ændrer jeg med det samme så
|
|
|
Post by Arrai Tsumo on Nov 27, 2006 18:52:03 GMT 1
tak tak ^^
|
|
|
Post by lioness on Nov 27, 2006 22:59:38 GMT 1
JHeg synes altså stadig det er rimelig mørkt, eller er det bare mig???
Åh ja.. Det ville også være rart med nogle grupper.. eller i hvert fald bare en lille skrift om hvilken evne vi har.. Så man bedre kan forstå andre når de laver noget osv...
|
|
|
Post by Arrai Tsumo on Nov 28, 2006 12:41:51 GMT 1
mørket genere mig ikke... men det der med at blande blå og hvid, virker lidt skarp og forvirrende i starten, man skulle måske lave den hvide til en mere rolig farve, så man ikke tror at dette er en total flower power side, sån nogle holder aldrig i længden.
|
|
|
Post by Illunavis on Nov 28, 2006 17:01:16 GMT 1
Hvis vi skulle have en skirft i hvilken slags evne vi havde, vil vi jo have sådan en lang liste, at man alligevel ikke ville kunne huske hvad der er hvad... Der er jo egentlig ikke nogen konkrete regler for evner, så det vil jo egentlig være umuligt.
|
|
Cessily Flynn
Elev
Evne: Kviks?lv + overmenneskelig styrke.
Sparkling Angels
|
Post by Cessily Flynn on Nov 28, 2006 17:23:02 GMT 1
Vi har da nogle regler for evner, dog er de ikke vildt begrænsende. Udover at der står at element manipulerende evner ikke er tilladte, dog er dette en fejl.
Men ja, jeg ville give jer ret, det kunne være rart med et "tag" dog ville det være meget arbejde at oprette en gruppe blot til det, måske vi kunne opfordre folk til at skrive det under deres Avatar eller i deres signature.
|
|
|
Post by James Silverdome on Nov 28, 2006 19:00:20 GMT 1
Det er faktis muliget med denne software at sætte det ind som en custum tile uden at oprette en gruppe...
|
|
|
Post by Rektor (Angel) on Nov 28, 2006 20:07:57 GMT 1
Alle bedes sætte sine stats ind under sine signaturer ..
|
|
|
Post by lioness on Nov 29, 2006 8:17:46 GMT 1
Det var også lige det jeg mente... Fordi.. Altså.. Nogle vil måske bruge hvad de har af plads, til at skrive noget andet.. Og når der nu findes de der Costum titles så kan vi jo ligeså godt bruge dem.. Bare til at skrive vores evne.. Det tager ikek så lang tid, og vil man uddybe den, kan man selv...
|
|
|
Post by Antonio "Galax" Fuego on Nov 30, 2006 13:19:10 GMT 1
er det her forslag kommer ? nå men så har jeg ihvertfald et.
grupper.. alså nærmest at der som i filmen er nogle onde mutanter og gode mutanter og så nogle lidt neutrale nogen. synes det ville være fedt vis der var en tråd hvor der var en liste over hvilken karakter der er hvad af de 3 ting. men det betyder ikke at de onde ikke går på skolen..
|
|
|
Post by Logan on Nov 30, 2006 13:22:07 GMT 1
Yon/heise/ferio... det ville da være for let (det med 'listen') det ville da være bedre hvis man selv skulle finde ud af hvem der er hvad
|
|
|
Post by Antonio "Galax" Fuego on Nov 30, 2006 13:25:03 GMT 1
ja okay.. men så ihvertfald at der findes nogle forrædere og onde nogen på skolen som måske laver balade og sådan nogle ting istedt for at alle er gode og søde ved hinanden..
|
|
|
Post by Logan on Nov 30, 2006 13:28:09 GMT 1
det er jo op til spillerne om de vil lave en karakter der er 'ond'... men ja det ville være bedre med 'gode', 'onde' og 'neutrale' karakter istedet for at alle er 'gode' men nu må vi se hvad de kommende bruger beslutter sig for at lave
|
|
Cessily Flynn
Elev
Evne: Kviks?lv + overmenneskelig styrke.
Sparkling Angels
|
Post by Cessily Flynn on Nov 30, 2006 14:56:34 GMT 1
det ville da virke en smule absurd at alle balademagerne havde en sedel på ryggen der sagde "se mig jeg smader ting".
Men hvis de savnede en klub til at tæve folk eller lave grafiti kan de vel bare oprette en klub, under et andet formål.
|
|