Sammy Reich
Elev
Evne: Skabe portaler
The cake is a lie!
|
Post by Sammy Reich on Jul 1, 2008 15:01:28 GMT 1
Sammy stoppede og vente sig mod hende igen med et hævet øjnebryn "Hva fan' snakker du om?" sprugte hun med en tone som om pigebarnet var dum i hoved. Hvilket hun jo også virkede til at være. Hva fand'en var det for en weird atitude? Take a chilpill girl! Sammy rullede opgivende med øjnene.
|
|
|
Post by Yo Faa on Jul 1, 2008 15:17:31 GMT 1
Yo vendte sig ikke om men holdte en hånd klar til at blive lyftet i retnignen af vinduet. "Det kan være lige meget hvad jeg snakker om. Du skal bare passe på dig selv og holde øje med alt og alle. Du skulle jo nødig komme til skade nu hvor du ikke rigtig kender dn evne og ikke rigtig har kontrol over den." sagde hun og rejste sig op. Hun vendte sig om imod hende og bukkede kort for hende.
|
|
Sammy Reich
Elev
The cake is a lie!
|
Post by Sammy Reich on Jul 1, 2008 15:29:51 GMT 1
Sammy rynkede på næsen "Du er sku endnu mere weird end jeg troed" sagde hun med et hovedryst og vente sig om og gik videre. Hva fanden viste den rejekælling om hvor godt hun kunne styre sine kræfter? Ikke en skid hun gjorde. Hun var bare en dum, forkælet unge med røven fuld af penge. Hun viste sku ikke noget om livet. Det RIGTIGE liv.
|
|
|
Post by Yo Faa on Jul 1, 2008 15:32:57 GMT 1
Yo kiggede på hende og rørte sig ikke hun smilte ikke eller så ikke vred ud. "Du kan synes hvad ud vil. Det rør mig ikke. Jeg siger abre til dig pas på dig selv ude i den nærmeste fremtid." hun vendte sig om og gik hen imod døren. Hun havde bedre at tage sig til end at stå det og blive ved med at snakke med en eller anden ryger unge som ikke fattede noget som helst.
|
|
Sammy Reich
Elev
The cake is a lie!
|
Post by Sammy Reich on Jul 1, 2008 15:38:54 GMT 1
Sammy fnøs og forlod rummet. Hvorfor var det alle havde den der weid tendes til at true hende på livet ved første møde? Hun var været på den lorteskole i få dage, og var allerede blevet truet på livet, to gange! Først ham der Smith gutten, og nu hende der? Fuck et lortested.
//OUT//
|
|
|
Post by Yo Faa on Jul 1, 2008 15:48:46 GMT 1
Yo rystede på hovedet af hende men himlede så på hovedet af hende. *Hvad der kommer ind af det ene øre ryger ud af det andet.* tænkte hun og rystede på hovedet igen. Det var ikke Yo's skyld hvis hun kom galt af sted. Det måtte være hendes egen skyld hvis hun blev slået i hjel eller noget andet. Yo åbnede døren ud til gangen og rystede på hovedet igen.
//Out
|
|